מעקב קישורים נכנסים לאתר

google URL builder

בונה ה-URL של גוגל

לפעמים נרצה לדעת בדיוק כמה אנשים הגיעו מקישור ספציפי לאתר בין אם ממסע פרסום או סתם לינק שפרסתם בפייסבוק. כברירית מחדל גוגל אנאיטיקס יודע להגיד מה מקור התנועה אבל לא תמיד ניתן לבודד את המקור לעמוד או מיקום ספציפי. בעזרת כלי בניית הURL של גוגל ובמידה וגוגל אנאליטקס מופעל אצלכם באתר תוכלו לעשות זאת בקלות רבה.

דוגמה לשימושים:

  1. יש לכם באנרים באתר אחר (למשל, קניתם באנרים בynet) ויש כמה באנרים בעמוד אחד. אם תרצו לעמוד את האפקטיביות של כל באנר תוכלו ליצור קישור ספציפי לכל באנר (כול הקישורים יובילו לאותו עמוד פשוט נספח מספר פרמטרים לURL שגוגל יוכל לעקוב) וכך לדעת בדיוק כמה כניסות היו לאתר מאותו באנר ספציפי.
  2. מעלים קישור לאתר בפייסבוק ומסקרן אותכם לדעת בדיוק כמה לחצו?

 

קישור לבונה הקישורים של גוגל: https://support.google.com/analytics/answer/1033867?hl=en
יש לבנות את הקישורים בעזרת כלי הזה, לא צריך לעשות כלום פרט לכך במערכת האנאליטיקס.

מעקב קישורים נכנסים: איך איך זה נראה בגוגל אנאליטיקס

מעקב קישורים נכנסים: איך איך זה נראה בגוגל אנאליטיקס

לאחר יצירת הקישור והטמעתו (בבנאר, במייל, בפייסבוק, בקובץ וורד לצורך בדיקה…) תוכלו לבדוק אותו (פשוט תקליקו אליו) וגשו לממשק האנליטיקס. משם נווטו ל:
ממשק בעברית: מקורות תנועה > מקורות >מסעות פרסום
ממשק באנגלית: traffic Sources>Sources >Campaigns

שימו לב! מכיוון שהתאריך של היום (היום הנוכחי) אינו נכלל כברירת מחדל באינפורמציה המוצגת
(כברירת מחדל מוצג החדוש האחרון החל מיום האתמול) שימו לב לבחור אותו או רק אותו לצורך ביצוע הבדיקה. 

 

 

סגור לתגובות.