קטגוריה: קידום אתרים

איך יגיעו לדף נחיתה?

קיימים כלים רבים ע"מ למשוך גולשים למיניסייט. דוגמאות: דיוור ישיר, באנרים , קישורים ממומנים במנועי החיפוש, פרסום בפייסבוק ועוד…

קידום אתרים, מה זה בדיוק?

בד"כ הכוונה בקידום אתרים היא לקדם את האתר במנועי החיפוש. קימות 2 שיטות נפוצות לקידום אתר במנועי החיפוש:

קידום אורגני SEO – הכוונה היא לקידום הטבעי של האתר. לדוגמא, כאשר יקליד גולש את המילה "פרחים" גבוהה בתוצאות החיפוש תופיע החנות המקודמת בצורה הטובה ביותר. (ראה צבע ורוד בצילום המסך מטה)
קידום ממומן
– תוצאות החיפוש המופיעות לצד תוצאות החיפוש בגוגל הם דוגמא לקישורים ממומנים. בעל האתר שבוחר לקדם דרך גוגל קובע תקציב מסוים לקמפיין קידום. לכל "הצגה" יש מחיר מסוים הנקבע לפי פופולאריות מילת הקידום. (ראה צבע תכלת בצילום המסך מטה הצבע הוורוד מייצג תוצאות חיפוש אורגניות).

 

מה זה גוגל אדוורדס?

מערכת הפרסום גוגל אדוורדס היא תוכנית של גוגל לניהול קמפיינים בשיטת PPC – שלם לפי הקלקה. מערכת אדוורדס מאפשרת למפרסם לשלוט במספר פרמטרים המשפיעים על מיקום האתר ומספקת סטטיסטיקה שוטפת בנוגע לתוצאות הקמפיין, כך שהמפרסם מקבל פידבקים לפיהם הוא יכול לערוך שינויים ותיקונים על מנת להגיע לתוצאות אופטימאליות.

מדוע פרסום בגוגל כדאי?

סקרי חשיפה מוכיחים כי גוגל הוא האתר בעל שיעורי החשיפה הגדולים ביותר בישראל. פרסום בגוגל היא הדרך הטובה ביותר בה יוכל האתר שלכם להגיע לפלחי שוק גדולים וממוקדים. מסקר TIM שנערך בחודש יולי 2008 עולה כי גוגל הינו האתר המוביל בישראל עם חשיפה שבועית של 90.3% וכ-3 מיליון מבקרים בשבוע.

האם פרסום בגוגל מתאים לי?

גוגל אדוורדס מהווה כלי שיווקי ממוקד, יעיל ומשתלם במיוחד. זהו כלי המיועד לכל עסק המעוניין לפרסם מוצר או שירות לקהל ממוקד, מבלי לבזבז זמן וכסף על אמצעי מדיה יקרים יותר (וממוקדים פחות). העובדה שהמודעה מגיעה ישירות לקהל המעוניין בתכנים שלה, הופכת אותה לאפקטיבית במיוחד ומתאימה לעסקים קטנים וגדולים.

כמה עולה לפרסם בגוגל?

אתם קובעים את התקציב! גוגל מאפשרת ללקוחותיה לקבוע בעצמם את תקציב הפרסום שלהם. לאחר קביעת התקציב התשלום יגבה ע"י מספר הקליקים והעלות של כל קליק, בהתאם לפופולאריות של המילה.

מהם היתרונות בפרסום בגוגל?

  • באמצעות הפרסום בגוגל תוכלו ליצור חיבור ללקוחות חדשים באופן ממוקד, בדיוק ברגע שבו הם מחפשים את המוצר או את השרות שהמפרסם מציע.
  • למפרסמים בגוגל כלי ניטור ומעקב מתקדמים המספקים מידע על ביצועי מסע הפרסום בכל רגע נתון.
  • גוגל מאפשר לעסקים קטנים כגדולים לפרסם את מוצריהם, ולהתחרות בצורה אמיתית בעסקים גדולים מהם.
  • המפרסם מקבל לא רק קהל יעד ממוקד ומפולח אלא גם חסכון בהוצאות – אם הגולש לא לחץ על המודעה-התקציב לא התבזבז.
  • הפרסום בגוגל הוא מיידי. ניתן להעלות את קמפיין הפרסום תוך שעות ספורות ולהורידו מייד. כך ניתן לפקח באופן יעיל על הביצועים ולמנוע בזבוז תקציב.